lördag 17 september 2011

LÖRDAG & ÅTERTRÄFF

Jag hamnade nog i matkoma igår när familjen B åkt hem. Shit va mätt jag var!! Jag va inte ens sugen på kladdkakan, inte likt mig... ;-)

Max hade lite funderingar igår om sin gammelfarfar. Hur länge han hade tänkt ligga i graven? Vad han gör där? Öppnar man med nyckel till honom? Är det hänglås? Ja, jag bollade över till mamma och tyckte hon kunde svara ;-) Såna frågor...

Idag ska vi iväg till en kompis och sova över. Det är skitkul för när jag va mellan 12-17 kanske så va jag jättemycket hos min farmor när hon bodde i Bor. Träffade min vän Madde och vi gick runt och knackade dörr hos folk som hon visste vilka de va. Vissa började vi umgås med och följa med på fester. Vi hade riktigt roligt på den gamla goda tiden. En kompis där ifrån bor med här i Älmhult nu, med fru och barn. Så vi träffas ju fortfarande. Å min Madde träffar jag med som nu bor en bra bit ifrån med sin familj. En kille från Bor träffar vi oxå med jämna mellanrum. Så vi + några till från den gamla goda tiden ska träffas i eftermiddag tillsammans med våra familjer. Vi har med oss mat, snacks, sängkläder mm för vi har tänkt invadera haha. D och hans familj har ju köpt en stor gård och den ska vi inviga idag :-) Å så många hus där är på tomten så lär det inte finnas brist på yta att ställa våra madrasser iallafall ;-)
Innan vi åker ut till gården ska vi möta upp Madde med familj hos hennes pappa. Vi ska ut och jogga en runda och prata av oss lite. Så jag ser verkligen fram emot dagen :-)
Men nu ska jag sova ett par timmar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥