söndag 11 september 2011

INFLYTTNINGSFEST

Så fort vi satte oss i bilen och skulle åka hem från Hörby somnade jag. Det gick alltså inte hålla ögonen öppna. Väl hemma blev jag ju ledsen för att jag inte skulle orka med att gå på inflyttningsfest. Jag ville sååå gärna gå dit och jag ville sååå gärna sova. I sista sekund ångrade jag mig ändå och följde med. Det va trevligt folk. Det va goda snittar, ölkorv och plock och chiiips. Jag är så svag för chips så det finns inte!! Jag drack mineralvatten medans de andra festade på. Men jag insåg att vatten va det bästa för mig. Vi kom ju aningens senare än de andra i och med vi va iväg och jag va den första som gick hem. Nu ligger jag och Sambo i sängen och jag undrar vem som snarkar först ;-) Joppe kommer när han kommer och jag hoppas att jag inte störs av det och bara drömmer vidare. Jag fryser och känner mig nästan lite febrig om kvällarna. Skönt att ligga under dubbla duntäcken!!
En sak är ju positiv med den här tröttheten; jag kommer ju må skiiiitbra imornbitti!!! Vilket jag antar att många andra på festen inte kommer göra ;-) Men jag är glad att jag gick dit en stund och jag önskar de all lycka med sitt hus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥