fredag 16 september 2011

FREDAG

God morgon på er.
Härligt att det är fredag :-) Joppe cyklade med Thea till skolan så jag och Max kunde ta det lugnt nu på morgonen. Shit, det va inte ens 8 grader när vi steg upp, kallt!! Max spelar lite Bolibompa och jag ska läsa tidningen. Jag tinar blåbär för mamma har beställt miniblåbärspaj tills hon kommer. Vi ska fika lite på förmiddagen innan jag ska på spinning. Mamma och Max ska hämta Thea på skolan sen kommer Max bästa kompis hit och leker i eftermiddag. Som han har längtat efter Ludde!! De leker så himla bra tillsammans. Sen blir det att förbereda mat för i eftermiddag/kväll kommer våra bästa Loshultare :-) Å sen sova ett par timmar, jobba, sova ett par timmar och sen iväg.... Ni hör ju..... Varenda minut är typ fylld med saker. Inte konstigt jag glömmer hälften ;-) Tvättade upp mina träningsbyxor igår, förhand, men de låg kvar i vattnet imorse....ggrrrr, tur jag har fler.

Nu tar vi det lugnt och gör en sak i taget. Det blir frukost när Max blir hungrig och sen ska jag spela lite kort med honom, det älskar han!! Å busa i sängen... Han vill brottas och flyga rundor... Han är en riktig liten buse den där Maxen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥