onsdag 14 september 2011

DET BLEV SOM VANLIGT...

Jag satte på filmen men kände direkt att det va dömt att misslyckas, ögonen kändes tunga, plötsligt väääldigt tunga... Efter 20 minuter stängde jag av filmen, la mig till rätta och sen sov jag 1,5 timme. Det va skönt!! Det är konstigt att jag aldrig kan kolla på film, men godiset lyckades slinka ner...
Nu ska jag dammsuga av här, göra mig klar, hämta Max och så ska vi cykla till Ikea och träffa B och barnen. Lite senare ska vi cykla och hämta Thea. Sen ikväll är det föräldrarmöte. Jag satt och skulle boka in spinning men än så länge är det bara tisdagmorgon som är bokat.... Vill få in något mer pass men imorn blir det löpning. Sen får vi se. Skulle nog ut och jogga en sväng med M på lördag med innan vi kör igång med festen. Jaja, få se, träning får jag nog in. Max får väl cykla med en sväng annars ;-)

2 kommentarer:

  1. Klart vi får in en liten runda på lördag innan festen. Det måste vi :-)!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥