onsdag 24 augusti 2011

TIME TO SLEEP

Här har vi ätit vattenmelon och tittat på Poliser. Diesel ligger bakom mig, på soffkudden, och spinner för fullt.
Vi har städat och donat hela kvällen. Fick ett viktigt papper med posten som jag va snabb att skicka vidare. Så nu hoppas jag att allt löser sig snart och jag slipper allt krabb som blev denna veckan.

Uuuu nu är det Efterlyst så jag ska krypa ner i sängen och läsa. Jag vågar inte se det här när jag ska ut inatt... Joppe tyckte jag kunde kolla för det händer ju inte mer för att det är Efterlyst. Men neee jag ska inte se det!!

Inatt är det veckoblad som ska ut så jag hoppas och håller tummarna för att jag kan sova ett par timmar nu innan. När jag vaknat imorn ska jag ut och hälsa på min farmor. Hoppas hon har någon god mat till mig ;-) Å så ska jag må bättre och va piggare imorn, det ha jag bestämt ;-) Är ju sugen på min mil, men den får faktiskt vänta tills på fredag. Jag har ju varit ute och gått en sväng idag så det får räcka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥