fredag 26 augusti 2011

TRÄNINGSKORT - CHECK

Så där ja, nu är jag medlem och har köpt årskort på Friskis :-) Jag är såå nöjd, har redan bokat in mig på 2 pass nästa vecka.

Mötte upp A så hon hjälpte mig att fixa detta, jag som aldrig ens varit inne i friskisfabriken... Sen hängde jag på dom upp till byn och kollade lite. Nick (Hej Monika va?) och Ola (Amigo) om det nu va rätt person för rätt saker, annars tvärtom... Men jises, det är såna människor som går en på nerverna. Vi blev inte kvar länge kan jag ju bara säga. Va inom Dere´s och köpte en räksallad, måste ju äta nåååånting nu, A och P köpte med sig mat de med så åt vi här hemma. Mysigt med lite spontanträff så där. Men det kändes nästan som om jag körde ut dom för jag ska ut och springa. Men jag tror nog att de längtade hem till pappa R med ;-)
Så nu ska jag byta om och ge mig ut på en liiiten runda, det blir bara 5 km idag, men allt är ju bättre än inget, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥