lördag 27 augusti 2011

LÖRDAG

Vaknade av att de på gatan bakom har vääärldens dummaste mamma. Jag vet inte hur många gånger pojken skrek det... Så det va bara att stiga upp. Skönt att veta att hon är världens dummaste mamma, det ska jag tala om för mina barn när de säger att jag är dum, ne barn, för hon där bakom är faktiskt väääärldens dummaste mamma, det har jag hört!! Nedå. Hur många gånger kommer jag inte få höra att jag är världens dummaste? Det kommer nog....

Här ute är det vindskivetvättning. Det springer runt folk och tvättat garagen mm. Joppe tyckte jag kunde stanna inne för det fanns inte så många borstar och stegar ändå. Å då gör jag väl det då. Jag käkar frukost och läser tidningen. Å så har jag precis klickat hem en grej.... Jag visar strax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥