onsdag 17 augusti 2011

JAG SKA KÖRA SKITEN UR MIG

Just nu känner jag mig liiite seg!! Idag har jag inte gjort ett jävla skit. Men det ska bli ändring på det :-) Nu blir det ett par knäckebröd, om en stund en celsius. Sen jäklar ska jag köra helt slut på mig!! H ville inte hänga med för hon tycker jag kör slut på henne. Men ikväll ska A med. Idag blir det först en liten löprunda som uppvärmning, sen blir det ett pass på Friskis och Svettis och efter det blir det en liten löprunda till. Åtminstonde så måste jag ju hem, men hoppas på liite längre. Ikväll när jag kommer hem ska det kännas att jag jobbat med kroppen. Jag ska svettas och ha blodsmak!! Så blir det ett bad sen och så är jag sugen på att plocka ner godislådan... Jag har varit godissugen hela dagen och varit påväg till affären länge men som tur är inte kommit så långt. Det finns godis så det räcker och blir över här hemma, men som tur är så ligger det i en låda ovanför skåpen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥