tisdag 23 augusti 2011

JAG OCH TEKNIK....

Alltså jag sitter här och ska få över musik till iphonen och musiken finns redan på datan... men jag är sååå oteknisk så det går aldrig det här!! Jag får väl köra på radion... Mitt i allt det här irriterande datorskiten så går jag in på en blogg och ser att jag vunnit :-) Jag ska visa vad, när det kommer!! Det är både till mig och till Joppe :-) Så rooooligt!!

Idag sov jag riktigt länge, vaknade först halv 10 sen somnade jag om till 11,30 riktigt skönt kan jag säga!! Jag sitter nu här och skulle ha över musiken så jag kan ut och springa men det ser ju hopplöst ut... Ska försöka lite till...
En kompis va här uppe hos sin pappa i helgen, Max va snabb att springa ut och testa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥