fredag 19 augusti 2011

JAG + KOLSYREMASKIN!!




Jag har varit på maxi (med resten av Älmhults befolkning) och bytte ut min kolsyrepatron :-) Jag kan inte leva utan den!! Jag har aldrig druckit så mkt vatten som detta året. Det va den bääääästa julklapp Joppe nånsin kunde fått, haha ;-) Det va han som fick den men jag ha nog bara sett han använda den en gång tror jag.

Max fick mersmak ute i skogen. Vi andra gick o kollade efter lite kantareller. När de kom ut från skogen igen ville inte Max med så han fick åka med brorsan ett tag till. Max körde med spakarna själv. Vi andra åkte upp och skulle hälsa på pappa på jobbet len då va det visst den här veckan han va iväg på konferans. Vi körde ut till andra lillebror (som inte va hemma) och plockade plommon, päron och äppel. Det va gott!!! Han ha ju hur mkt som helst. Thea tyckte han kunde baka paj till oss. Nu är resten av familjen borta hos Joppes kompisar och plockar mer plommon. Max älskar att vara borta hos dom, ändå de bara pratar engelska. Men de verkar kunna förstå varandra :-) Jag ska bubbla lite vatten och lägga mig och läsa tills resten kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥