onsdag 31 augusti 2011

I'M SO LUCKY

Jag har krupit ner och ska läsa lite. Tänk att jag ska till USA innan jul :-) Va ju påväg förra påsk men det sket ju sig, men nu så!! Det ska bli såå kul!! Men så sa Joppe att en dag + kväll får jag va själv för då ska teamet hitta på nåt. Men det gör väl inget? Jag kan ju gå i affärer, herregud, det går nog ingen nöd på mig ;-) Eller slappa i den stooora sängen på hotellet med laptopen i knät, eller simma i poolen på hotellet, eller va nere på gymmet. Jag klarar mig!!


Ikväll va det spinning. Jag kan ju säga som så att det syntes på mig att jag gjort nåt iaf!! Jag som va allergisk mot svett innan bara äääälskar det nu, så länge det är träningskläder på ;-) H Google R tog reda på att vi gjorde av med 630 kalorier. Men jisses vilket tempo, jag trampade järnet. Men det är väl ingen mening att gå och träna om jag inte ska ta ut mig? Nu väntar boken på mig. Sov gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥