torsdag 25 augusti 2011

@ HOME

Hemma igen efter en tripp till farmor. Den vägen är såå seg att köra + att jag bara har värme i bilen så då blir jag så dåsig. Jag fick jättegod middag, revben som hon haft i ugnen och världens bästa brunsås!! Jag älskar min brunsås, men hennes är bättre ;-) Hon hade bakat nån äppelkaka igår som hon blev missnöjd med, tur för mig, jag tyckte den va svingod!! Fick en låda med mig hem så nu har jag att ta till när suget faller in :-)

Theas fröken hon hade på dagis skickade bilder från sitt bröllop, herreguuuud så fin hon är på bilderna, annars oxå givetvis ;-) Kul att hon hör av sig fortfarande via mejl.

Idag kom min vinst. Jag ska visa er sen, jag är imponerad av den snabba frakten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥