måndag 22 augusti 2011

HÅR OCH LITE KORT

Sitter och funderar på om jag ska färga håret idag eller imorn.... Imorn har jag planerat att ut och jogga igen så jag kanske tar det då när jag ändå ska tvätta håret. Å så skulle jag vilja göra en tjock och lång hårförlängning, men det kostar ju aningens några tusen :-( Det kanske är någon som vet någon som är lite "billigare"? Säg gärna till isåfall!!

Jag kom på att jag höll på med mina kort förra veckan men kom av mig helt... Jag får väl fortsätta kolla igenom dom och se vad jag hittar.
Den här tröskan va Max ute och körde.
Hoburgsgubben
På andra sidan Hoburgen va det målat som en anka.
Barnen lekte vid de hala stenarna vid strandkanten. Men det va faktiskt inte barnen som drattade på ändan ;-)
Inne i grottan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥