tisdag 26 juli 2011

SÖT KATT KAN BLI ARG HAHA

Lite huvudvärk och lite för lite sömn = illamående. Så känns det nu.
Men innan idag har ju faktiskt solen tittat fram emellanåt så typ en timme va solsängen framme innan det stooora svarta molnet kom. Det kom lagom till grillningen men som tur va så släppte det inte ner något regn till oss :-) Idag grillade vi revben, mums!! Sen satt vi ute och tjabbade med grannen innan vi for iväg på en motorcykeltur. Å när vi väl kom hem igen satt vi ute och tjabbade med grabben igen. Han hade sina katter ute och den ena jagade iväg Sambo så jag ha aldrig sett han springa så fort, haha. Å när vi va här inne och visade grannen kattgrejerna (han ska va här nästa vecka) så va hans katt med inne här och vägrade gå hem sen!! Han la sig på mattan och morrade och fräste och bet ifall någon försökte ta honom, han ville verkligen va hos oss :-) Han ha världens finaste katter, ragdoll. Så mjuka och goa, fast med temperament!!

Joppe håller på och packa jobbkläder och träningskläder. Imorn åker han till stugan och snickrar i friggen. Jag schasade iväg han för jag tyckte han kunde göra det när jag jobbar, för jag vill inte va där ute om han ändå bara ska snickra. Så imorn när jag vaknar ska jag ut till lillebror och hjälpa han lite :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥