lördag 16 juli 2011

SOL!!

Äntligen kom solen :-) Det blev lite jordgubbar till frukost och nu ligger jag ute i solsängen. Jag ska se om jag kan sova en liiiten halvtimme till iallafall. Jag har en bok med mig annars. Det gäller att ta vara på strålarna. Å jag hoppas det är lika fint ikväll när vi sitter på Vallarna.

Åh, jag kan inte släppa det... Jag tyckte ju det gick skitsmidigt inatt och va jättenöjd med rundan. Men jag undrar om jag inte glömde en högersida på en gata... Jag va ändå där inne och snurrade men fick inte ihop hur jag skulle fortsätta sen för jag visste ju att vänstersidan tas i slutet på rundan. Det blev helt hjärnsläpp!! Men P sa att ha de inte ringt från Växjö och skällt på mig så är det nog ingen fara... Kan det va så att vi bara la på vänstersidan på den gatan? Grubbel grubbel, jag kan ändå inte få svar förrens på måndag så jag får försöka släppa det nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥