måndag 25 juli 2011

SAKNAR MIN VÄN

Ligger helt utslagen och kollar på nyheterna. Jag ska snart krypa till kojs och läsa lite. Ta igen lite förlorad sömn, jag ska ju va pigg och utvilad till min löprunda imorn :-) Då ska cyklen hämtas hem så det är rätt skönt och springa iväg 8km och cykla hem sen.
Undra om katterna ska få sina möss ikväll, de kanske härjar hela natten? De får nog vänta tills imorn...

När vi va hos pappa innan ikväll kom vi in på Bor-folket och så började vi prata om min vän i Nybro. Å herregud, vi har känt varandra i 18 år.... Jag va 12 år när jag va hos farmor och denna lilla goa tjej va hos sin mamma som bodde på samma gata som min farmor :-) Sen dess har vi umgåtts och varit med om en del små galna upptåg. Jag skulle vilja träffa henne lite oftare än vad vi gör men det är ju så, de bor i Nybro och vi i Älmhult. Men ett par ggr om året träffas vi ju iaf :-) Hoppas det inte dröjer allt för länge innan vi ses nästa gång. Tänkte hälsat på när vi hämtade bilen förra veckan men tyvärr slutade hon jobba för sent. Men du ska veta att jag saknar dig min vän, och känner ni för att komma hit en dag helt appropå så är ni alltid lika hjärtligt välkomna!!

2 kommentarer:

  1. Tack söta du :-), måndag vecka 31 kan vi träffas då har vi inget annat inplanerat. Sen är det jobb... Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Då är vi på Gotland....

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥