fredag 15 juli 2011

TRÄNING, PAKET OCH RÄKSALLAD


Phu, jag glömde äta och jag blev sååå sugen på räksallad så jag har precis varit på maxi och handlat. Köpte mina räkor och så min nattamat. Innan jag åker till jobbet blir det alltid 2 finncrisp med brieost på, mmmmm. Det är gott det!!

Å så hade jag fått mitt paket :-) Det kom ett sms mitt under löppasset att paketet kommit, så jag får ta en nästa gång det blir träning. Idag blev det 8,4km för mig. Å tack för sällskapet på en del av rundan :-)

Just det, jag köpte en påse lösgodis med, men jag ska inte nalla i den innan kvällen. Nu väntar jag bara på posten ska komma, kanske mina nya böcker kommer? Jag beställde 2st förra veckan så den här gången va det längre leverans än det brukar.

2 kommentarer:

  1. Tack för att du asade mig runt... ha ha. Fast jag tycker det gick ganska bra!! Nästa gång blir det o ta en celsius innan så orkar man kanske lite lägre... // H

    SvaraRadera
  2. Det gick skitbra!! Snart är du med på 1 mil :-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥