tisdag 12 juli 2011

ÖGON SOM LYSER DÖÖÖDA

Usch jag fryser. Å så börjar jag bli trött. Jag har lagt mig under täcket och samlar värme :-) Det gäller att klä sig varmt sen ikväll när vi ska iväg. Jag har fönstret öppet lite och det blåser rätt bra...

Vet ni, jag är inte bara impad att jag klarade hela rundan innan, jag gick emot min rädsla med. Jag är ju rädd för allt, vargar ormar och vildsvin. Trodde först inte jag skulle klara av skogen, men det gjorde jag!! Å den där vargen som visst flyttat hit, jag sa inatt att ser jag den på natten när jag är ute o kör - då siktar jag!! Men de sa att vargen är räddare för mig. Jo tjena, jag går inte på det där mer!! Det kan ni lura i nån annan. Djur är inte rädda!! Iallafall inte ormar!!!! Nenene, det lyser nog lika mycket dööööda i deras ögon som mina. Jag är nog fan ingen djurvän egentligen. Joooodå, snälla husdjur, det gillar jag!! Allt annat kan ju vara...

1 kommentar:

  1. Du inser att det finns tusentals vildsvin som är mycket farligare än vargen och att det funnits färre vildsvin än om det funnits fler vargar som kunde äta dom?

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥