onsdag 13 juli 2011

NY BESTÄLLNING OCH USA??????

Usch och fy, nu börjar jag frysa igen... Men så fort jag har ätit ska jag krypa ner i sängen. Jag tror jag behöver lite vila, men sen gör det ju inget om jag slumrar till en stund :-)

Jag skickade in en ny liten beställning av Celsius. Det va ett tag sen de tog slut och när de kommer ska jag se om de göra någon verkan egentligen. Det kanske får bli samma runda som igår, men vad ska hända? Att jag springer snabbare... Det tror jag inte på. Men sen kanske de får mig lite piggare, vad vet jag. Goda är de ju iallafall. Värt att se ifall det blir skillnad. Nu har jag ju att jämnföra med. Idag är det joggingvila, men ikväll ska vi cykla 2,5mil så kisarna får mat. Å det ju är skönt.

Å i höst kanske det blir en USA-resa för mig. Vi får se. Joppe ska dit en vecka med jobbet iaf så får vi se om det klaffar med rätt vecka mm. Å så hoppas jag att jag vinner på lotto, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥