måndag 18 juli 2011

JA JISSES....

Såja, nu är jag uppe på benen igen. Men stackars människor som bor uppe i huset där jag måste vända, på natten... Jag råkade lägga mig på tutan... Det va inte meningen!! Ni kan ju glömma att jag började vända på deras garageuppfart, jag som hatar att backa la i backen ganska snabbt och försvann. Hoppas familjen sover hårt i det huset ;-) Å på gatan nedanför... Alltså det brukar hända saker ibland när jag är inblandad, men jag behöver ju inte tabba mig om nätterna när det bara är jag ute, kan man tycka. Men annars gick det kanon!! Ny runda och förhoppningsvis fick alla sina tidningar. Jag va borta och kollade på den andra rundan och där stod bara en som inte fått sin tidning från gatan jag missade. Men då sa chefen (jag tror hon är chef där nere på natten? Kan ha fel) att hon kunde ju trösta mig med att de flesta missade tidningar rapporteras på tisdagen... Så jag får väl kolla inatt igen...
Imorse mådde jag illa när jag kom hem!! Alltså, jag blir åksjuk när jag själv kör bil.... Men det måste nog va för att jag knappast kollar på vägen, bara åt sidan och gasar, bromsar, gasar, bromsar...
Nu ska jag försöka få i mig lite frukost och invänta svägerskan och Skrutten.
Hoppas ni får en bra dag allihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥