söndag 17 juli 2011

1,2 MIL + BILDER FRÅN IGÅR

Nu är vi hemma igen :-) Jag är alldeles för hemmakär för att vara iväg för länge... En natt räcker.
Jag kom 1,2 mil innan jag blev upplockad, alldeles lagom. Jag tog 1 mil på 57minuter, jag är nöjd så länge det är under 1 timme iallafall.
Jag känner mig helt off nu, jag ska inte göra många knop ikväll. Saknar kidsen!! Inget bra på tv... Å så oroar jag mig för den jävla gatan som jag kanske glömde igårnatt. Men det får jag ju se inatt, jag ska smyga bort till han som ska köra den rundan inatt och kolla om han fått några uteblivna tidningar... Om det är det så måste jag höra hur de kör den gatan.

Jag tog lite kort igår, antar att det va med mobilen vi inte fick fota för de snackade bara om telefoner och mp3, tror jag.
Lillebror trodde inte att scenen va sååå liten, den ser större ut på tvn. Å det håller jag ju med om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥