onsdag 29 juni 2011

SNURRIG I BOLLEN

Vaknade lite förvirrad när klockan ringde 12 och trodde jag skulle iväg och jobba. Men ne då, jag skulle ju upp för jag ska till optikern om ett par timmar. Det va meningen att jag skulle sprungit 5km så fort jag vaknade, men det va för varmt så det blev 2km, bättre än inget!! Jag har iaf startat igång kroppen. Så nu är det frukost ute på solsängen. Det blåser lite idag men inga kalla vindar iaf :-)
Igår drack jag varken kaffe eller celsius på hela dagen och som jag sov :-) Nu blir det bara det på morgonen/dagen i fortsättningen. Fast det klart, jag ska ju bara upp inatt med sen är jag ledig 1,5 vecka men sen drar det igång.

Nu ska jag passa på att lapa lite D-vitaminer en timme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥