torsdag 23 juni 2011

MOT STUGAN

Så, nu är vi instuvade i bilen, det ser ut som om vi ska vara iväg ett par veckor... Undra hur det då ser ut när vi ska iväg 1,5 vecka? Smulan ligger och sover på sin sida av packningen. Vi ha t o m barnens cyklar med oss, tur vi fick låna grannens cykelställ :-)
Nu ska vi till Skummeslöv och Max ska få träffa sin älskade My. Som han har längtat och pratat om My hela hösten, vintern och våren. Å hon har pratat lika mycket om Max. Det ska bli kul och se deras reaktioner när de ses.

Jag hann hämta nya linser med innan vi åkte. Jag har noll koll på när jag hämtade ut de sist så jag hämtar alltid när ögonen torkar av linserna = på tok för sent!! Men nu bokade vi en undersökning nästa vecka för att se om han behöver beställa andra.

Usch va trött jag blev, blir alltid sovtrött när jag åker bil. Täcket hamnade som tur va i bagaget. Annars brukar jag ha det i knät. Men jag ska vila liiiite ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥