måndag 13 juni 2011

MAN GLÖMMER SÅ LÄTT

Nu är det 5 barn här, 4 "klarar sig själva" och en är lite mindre. Han har en liten väska med sig med blöjor, välling och burkmat. Mamman sa hur mkt pulver till vatten det skulle va, men det åkte ju in i ena örat o ut genom andra. Å jag minns ju inte det sen mina va små. När jag trodde det va dags för välling höftade jag lite men det visade sig att han inte alls ville ha välling. Jag gjorde pannkakor och det uppskattades!! Jag började fundera på om han fick äta det för han hade ju ändå burkmat med sig... Men han åt och han åt :-)
Nu väntar vi på mamman ska komma tillbaka så vi kan fiiiika!! Vi har ju hållt oss från mazarinerna bara för hennes skull :-) + att jag hoppade kaffet till frukost. Dricker jag för mkt blir jag alldeles darrig, vet inte varför.
Nu sitter vi och leker indianer och har massa andra ljud för oss, sånt som man gör med små 1-åringar. Jag ser att jag måste iallafall tvätta honom runt munnen, haha, sylt eeee gott ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥