torsdag 19 maj 2011

REDO

Nu är jag redo och klar. Jag har paketerat tandkräm som jag ska posta. Jag köpte ju de dyra suuuperbra tandkrämerna för ett tag sen, de visade jag ju. Men det är bara det att jag får så in i helvetes ont i mitt tandkött av sån tandkräm. Så jag sålde de på tradera. Å jag fick tillbaka det jag gav :-) Så idag ska de postas. Jag måste lägga ut ett par skor med, jättefina men hur jag än gör så blir inte remmarna mindre så de passar, synd för jag gillar de jättemycket!!
Idag är nog grannen hemma från jobbet. Men idag pratar de iallafall i normal ton... Är vi i sovrummet när de bråkar så hör vi ordagrant. Å vi kan väl inte annat än hålla med honom om vad han säger till henne!!

Oj, nu ringde Joppes telefon, det låter som om någon har dött...

Nehe, nu - mot Växjö



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥