onsdag 25 maj 2011

ORM....

Jag va nere en runda i solariet på förmiddagen. Skönt med lite vila och värme. Jag undrar vart sommarvärmen tog vägen?

Max har inte glömt sin gula orm som var på besök för någon månad sen. Han vaknade en natt av att han hade en gul orm i sängen, jo, han hade sett den!! Å imorse kom han på den igen. Stackarn, har ormfobin smittat av sig på honom med?

Jag har inte öppnat tidningen ännu, men jag ska. Innan jag hämtar barnen ska jag ha läst tidningen. Sen kommer min lillebror med familj. Jag har tagit fram massa grillkött som jag ska lägga i marinad. Men... tittade precis ut och jag ser att det regnar ska jag bli förvånad? Jag som vill och hämta barnen, inte behöva köra bil. Det är så tråkigt.
Nu ska jag plocka fram lite Brie och sätta mig med tidningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥