onsdag 18 maj 2011

MENTAL LADDNING

Middagen i magen och jag har krupit ner under täcket. Det är ju så varmt och gott. Det räcker med att jag tittar ut så fryser jag ju benen av mig. Det blåser ju riktigt mycket. Ne, sånt här väder gillas inte!! Jag måste vila för snart ska jag upp på bandet och jogga. Ett tag funderade jag på om jag skulle bege mig ut och jogga istället men ne, det räcker med motvind för idag. Jag ska upp på bandet och svettas järnet!! Nu ska all skit ur kroppen och jag ska va halvdö när jag är klar. Jag ska pressa mig till bristningsgränsen. Jag ska bli buren och läggas i badkaret för jag ska inte kunna gå efteråt. Inte riktigt kanske, jag ska åtminstonde kunna vingla in och ställa mig i vattnet. Nu är det nära, jag väntar bara på att posten ska komma - sen jävlar!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥