fredag 27 maj 2011

AJ ÅH III AAJ

Jag fick för mig att vi skulle ut mellan skurarna. Max har tjatat att jag skulle följa med honom ut så nu blev det så. Ungar - upp på cyklarna, jag - joggingskorna på!! Så vi va ute på våran runda. Det gick riktigt bra förutom de där jädra benen. Nu är de snart helt kaputt. Tur jag ska till sjukgymnasten på tisdag igen. För det gör riktigt jävla förbannat ont!!

Nu har vi mellis här, barnen äter risifrutti och jag en köttbit. Jag ska göra tårta nu för ikväll ska vi fira Thea, Joppe och morsdag. Allt i ett. Syskon och familjer ska samlas hos mamma med make. Lillskruttens tackkort kom redan idag så de ska få dom. Det va snabbt. Det tog två dagar från vi skickade in tills de kom :-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Jag trodde sjukgymnasten sa till dig att vila benet och inte jogga. :)
    Vila så ska du se att det går över. :)

    SvaraRadera
  2. Sluta gnälla!! Du har ju dig själv att skylla!!

    SvaraRadera
  3. Jag vet ju att det kommer göra ont så ja, jag får skylla mig själv ;-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥