söndag 24 april 2011

TREVLIG EFTERMIDDAG/KVÄLL

Vilka trevliga timmar i Loshult hos familjen B!! Tack så mycket för mat, dricka, sällskap och underhållning ;-) Jag glömde ju telefonen hemma så jag kände mig lite halvnaken men klarar mig tydligen galant utan den!! Vi tog cyklarna ner, riktigt behagligt väder. Va inom Willys och köpte med oss en liten påskpresent. De fick fantisera lite så runt det fick de låtsas att det va ett genomskinligt ägg med gul rosett. Det bjöds på så god mat och givetvis åt jag alldeles för mkt så jag va alldeles för mätt!! Jag fick nästan ont i magen när jag försökte pressa ner nån öl med. Vi spelade kort och jävlar, nästa gång ska vi ha revansch!! När vi cyklade hem va det ju inte direkt samma temperaturer som i eftermiddags. Det va att pälsa på oss, vantarna va oxå med. Tur det!! Cykellyserna är ju knäppa och funkar bara när de själva vill, och som tur va kom ficklampan med. Annars hade inte jag cyklat på vägen iallafall.
Å på Ringvägen kom det en mysko snubbe som kollade på oss. Sen körde han in till skolan, parkerade vid ingången och gick in... Va skulle han göra på skolan nattetid? Jag lovar, det är påsklov, där va ingen lärare i närheten... Den där lille snorjärsen borde va hemma och sova istället.
Det ska iallafall jag göra nu. Imorn gäller det, dominoeffekten i gräsklippning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥