måndag 18 april 2011

MC-TUR

Aaaahh, kollade på vädret för imorn, det blir solbrillorna på :-)
Idag har ju med varit för gött väder. Det blev en runda på motorcyklen, en ganska lång runda genom Delary, Hallaryd, Osby och hem. Bara småvägar. Jag hatar bara de vita strecken på vägen, de är hala och jag är livrädd att vi åker för nära dom. Två rådjur sprang ut framför med. Det är ju bra om de har lite kontroll på sin hörsel och antingen springer över lite tidigare än de gör, eller aningens senare. Inte mitt framför...

Barnen va ute och cyklade terräng innan de åkte. Rätt som det va låg Max i backen och grät. Jag frågade om han slagit sig, "Jag vill inte åka till pappa" hulkade han... Stackarn, men ändå är han alltid lika glad när han väl ser den andre föräldern och det är ju det som är det viktiga!! Men jag får ju en klump i magen varje gång han gör så.

Idag fick jag mitt pulver från Bodystore. Det lät nåt. Men jag har för mig det va proteinpulver jag köpte. Så nu ska jag dricka en sån drink varje gång jag tränat. Imorn ska jag starta dagen med en Celsius, träning och sen drink. Sen får jag ytterligare ett finbesök :-) Hemskt va bortskämd jag blir. Men imorn eftermiddag ska jag bara vara!! Nu ska jag ta det lugnt och komma ikapp mig själv. Fan va jag låter vis då, imorn eftermiddag lär jag va så rastlös så jag vet inte va jag ska ta vägen, om jag känner mig rätt!! Men jag ska försöka och jag kan ju inte göra mer än mitt bästa.

Nu ska jag in i duschen för sen väntar sängen. Jag känner på mitt hår heeela tiden för att se hur mkt det behövs klippas av imorn... Usch. Det är bara att blunda och köra på.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥