onsdag 13 april 2011

I ETT I ETT

Jag hann få lite gjort imorse iaf. Jag fixade med saker som ska säljas, letade upp viktiga papper. Sen kom P och hälsade på oss. Max blev genast bundis med henne. Hon stannade och åt soppa och sen tjatade Max öronen av oss att han ville med henne hem. Så nu är han ute hos henne. Rastar hennes hund och så ska han träffa hennes sambo. Det va viktigt :-) Thea leker med B´s flicka, hon som va här imorse lämnade ena flickan här medans den andra skulle klippa sig. Så nu leks det. Sen ska vi till Ikea med kusinen så barnen ska få leka i bollarna. Jag ser redan rött och längtar efter soffan och Efterlyst ikväll...
Max ska hämtas sen med. Om han ens vill med hem....
Jag har packat bilen med kläder, tidningar, kartonger och skräp som ska kastas.
(Givetvis är det någon som håller i hästen, jag har bara klippt och klistrat lite)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥