söndag 17 april 2011

GODDAG

Igårkväll hade vi barnvakt ett par timmar och så va vi iväg och träffade lite kompisar. Jag vill inte ut och festa den helgen jag har barnen, det är inte värt att offra en helg på det istället för barnen!! Men när det va kväll och nästintill läggdags så kom Joppes föräldrar och passade de en stund. Men jag är inte direkt på "att vara social-humör". Så det blev inte så länge, jag ville hem. Å tur va väl det för inatt va det ett barn som va uppe och spydde... Så idag blev det tvätt av sängkläder och en matta kastade jag. Nu märks ingenting så jag vet inte vad det va eller varför det spyddes. Hoppas vi andra klarar oss iaf. Peppar peppar...

Idag har projektet badrum äntligen blivit av. Bubbelbadkaret/duschen är ju sån att det går inte lossa kanter så det är för mig ett mysterium hur de ens fått in det på toa. Iaf har Joppe knuffat väck hela alltett och rensat. Jag skulle gärna byta ut det mot en vanlig dusch men det går ju inte få ut genom dörren...

Jag har lagt mig i solsängen och ska läsa lite. Joppe ska åka och bogsera en bil. Å ikväll blir det grillning :-)

Ett jättegrattis till min bror som fyller 25 idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥