tisdag 12 april 2011

ENVIST BLÅMÄRKE

Jag har lyckats få ett blåmärke på magen... Det är över en vecka sedan och det har inte bleknat det minsta. Hur länge kan det synas? Stannar det kvar längre på magen än på benet? Det här ser ju ut som att det aldrig kan försvinna.

Imorn har vi en lugn dag. Vi ska åka och skänka lite kläder. Jag rensade ut urvuxna kläder från barnen och en del ska vi lägga i UFF. Det finaste har vi sparat till Lillskrutten. Å så ska vi, om jag kommer ihåg, åka bort till en vän som ska till Ullared på torsdag. Hon ska köpa lite födelsedagspresenter till Thea. Detta året kommer presenterna bli klockrena!! Jag har snappat upp vad hon älskar att leka med inne hos granntjejen!! Det blir toppen :-) Annars har vi inget för oss. Jag vill va heeeemma!! Jag frågade barnen vad de ville göra på sin lediga dag. Spela Den försvunna diamanten sa Thea. Max ville läsa bok och spela kort. Så det ska vi göra. Å björkris fick jag igår där ute där barnen red, så det ska pyntas imorn. Å en och en annan träningsövning ska jag väl få till. Tänkte jag skulle upp på löpbandet men nu har jag letat igenom hela, jag menar bokstavligt talat, lägenheten men kan inte hitta de trekvartslånga byxorna... Fattar inte va de tagit vägen. Träning ska det bli, med eller utan byxor.


Time to sleep

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥