torsdag 14 april 2011

CIRKUSDJUR

Eftersom att cirkusen är lite väl sent, tycker jag, så har vi varit nere och tittat på djuren. Börja kl 19 när barn ska upp tidigt dagen efter... Ne, så vi och kusinen med barn åkte ner.


Där måste va huuur mkt folk som helst och jobba. Där va ju massor med lastbilar och husvagnar.


En cool liten tupp eller vad det är?


Läskiga ankjävlar fanns det med.


Coola kameler. Häftig liggställning :-)



Jag ha nog aldrig sett en Dromedar förut för jag trodde det här va kamelbebisar...




En skygg liten sak. Nåt tjuraktigt...

4 kommentarer:

  1. Ha ha... Dromedar???? Jag tycker det ser ut som en lama..... //Hanna

    SvaraRadera
  2. Neee det fanns två lama i en annan hage...

    SvaraRadera
  3. Dromedarer är lika stora som kameler fast bara en puckel. Det där är lama....

    SvaraRadera
  4. Okej okej, jag ger mig, jag ger mig haha

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥