måndag 14 mars 2011

TRÖTT I KROPP OCH KNOPP

Kroppen är så där skönt trött, den sover nog gott :-)
Barnen åt hur mkt som helst till middag så jag såg att de har tagit på dom oxå :-) De som aaaaaldrig är hungriga eller vill äta annars haha.
Thea va riktigt duktig på att följa Henke Penke i skidskolan, gjorde precis som de skulle och kunde åka lift själv, svänga mm. Max hade lite svårare, men han är ju två år yngre med!! Men jag tyckte han klarade det galant, han missade hoppa av liften en gång bara men sånt händer väl alla? Å vad är skidlärarna till för - om inte hjälpa? Till slut blev gossen trött och när han trillade la han sig platt fall och rörde sig inte en millimeter på flera minuter. Så när skidskolan va slut satte barnen och A sig inne på After skistugan och fikade. Jag begav mig upp i backen. Jag åker mycket bättre när jag åker själv än när jag åker ut med killarna!!

Barnen sov innan 20, de är rätt trötta om kvällarna. Idag har vi varit ute i stort sett hela dagen, det har varit kanonväder!! Det blev tidig sänggång för oss med idag :-) Det gillas!! Hoppas jag är piggare imorn än jag va imorse. Jag vet inte om det är mina kvällspiller som gör att jag är så trött på morgonen. Får jag sova länge så är jag ju pigg, annars är jag nästintill halvdöd... Doktorn sa ju att de kan sitta i en bit in på morgonen så... Jag hoppas på en piggare morgon imorn. Ut ska vi iallafall!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥