tisdag 22 mars 2011

TRÄNINGSVÄRK igen...

Jag undrar om jag kommer kunna gå imorn. När jag vaknade hade jag lite träningsvärk i magen och låren. När jag hade stavgått + efter mina timmars promenad med Hugo och inte nog med det, jag gick 40 minuter till sen... Å nu har jag ju aningens träningsvärk i benen!! Jag har försökt stretcha men det hjälper ju inte. Imorn förmiddag ska jag och B ut och promenera lite. Å så ska jag in på Team Sportia för jag ska köpa ett regnställ till Thea. Jag såg att de har halva priset på Didriksons + att jag har rabatt så det kostar mig inte många kronor. Det kan nog komma till användning snart ;-)

Å gissa, jag lyckades att få över den fina sången från möhippan!! Jag har frågat om lov om hon kan tänka sig att ändra sig och jag får lägga ut det här... Det är ingen film utan bara sång + att det är en kör med och sjunger med. Jag tycker det är fint!! Hon sjunger fan så mycket bättre än mig!!

Jag ligger utslagen i soffan och Sambo har intagit sin plats på min mage. Här ligger vi till kl 22 sen förflyttar vi oss till sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥