onsdag 16 mars 2011

PAUS I BACKEN

Jag tog mig en paus mitt i backen. Barnen är i "skolan", några i Sälen och vi andra i backen. Det är nåt idag, både Max och jag är fegare idag + att han är lite gnällig/tjurig så jag hoppas inte han ska bli sjuk!! När jag ha pausat klart ska jag bort och filma och ta lite kort på barnen.
Vi bytte Theas pjäxor igår, de va helknäppa. Jättesvåra att få i skidan + att suckarna blev svarta. Det visade sig att pjäxorna va uppslitna, ingen sula i dom + att skidorna va helt fel inställda. Så hade hon trillat så hade de inte löst ut.... Men nu funkar de bra :-) Hon gjorde en Max innan så nu vet vi att de släpper :-)


Max längtar till After skin, han blev ju kompis med sångaren igår :-) Så fort vi säger nåt om det så säger Max direkt, Han heter Peter!! Å ja, jag kan visst följa med honom in och titta, jag menar lyssna, när Peter sjunger ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥