måndag 21 mars 2011

LIIITE TRÄNINGSVÄRK

Nu har jag lite träningsvärk i låren. Undra hur det kommer kännas imorn? Å då ska vi ut på stavgång 1 timme, på vårdcentralen. Jag måste plocka fram stavarna imornbitti det får inte glömmas!!

8,1 kilometer va det från oss till familjen B. Det tog en timme exakt. Jag gick en bit men insåg att mörkret började falla så jag fick ju pinna på lite. Å så hade jag lite press på mig för jag såg att frun i huset jobbade över och jag bara skulle vara hemma innan henne, jag ville inte höra nån tuta bakom mig!!! Å jag hann!! 5 minuter före va jag :-)

Nu har vi tagit ett bad och snart väntar sängen. Jag måste ju ställa klockan imorn för jag ska va på vårdcentralen 8.30 och då måste jag ätit en rejäl frukost. Jag ska ju vara där några timmar, men jag vet ju att vi får fika med :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥