onsdag 23 mars 2011

FRUKOSTDAGS

Omeletten står på spisen och teet är snart klar. Dags för frukost med andra ord. Men jag är lite så, det hade varit gott med kaffe, men jag ska inte dricka så mkt kaffe.... Men bara lite... Det blir nog en kopp innan jag kommer iväg ändå, kanske...
Jag ska försöka bli klar så fort som möjligt för sen ska jag möta upp B och gå en sväng. Jag blev väckt av telefonen innan av en annan vän som ville ut och gå. Men vi får träffas en annan dag :-) Å i eftermiddag kommer mamma och då ska vi ut och gå med stavarna.Vi får ju passa på att vara ute så länge solen lyser.
Ikväll är det sista gången på Ömsesidig Respekt. Ikväll ska vi nog prata om kosten tror jag.

Nehe, dags att inta frukosten och snöra på skorna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥