torsdag 17 februari 2011

VI HAR TAGIT HELG

Hittade ingenting på Ikea. Men jag gick bort till vaniljljusen och doftade lite extra. Men nej, jag har en hel låda ljus!! Bara att stoppa ner näsan där.

Vi har tittat på Alice i underlandet och fick en tröttattack och kunde inte hålla mig vaken... Barnen försökte få liv i mig och jag få aaaabsoluuut inte vila. Men jag va tvungen!! Bara några minuter sen är det som vanligt igen!!

Doktorn ha inte ringt tillbaka igen så jag vet inte vad som händer. Han är inte där imorn så jag ska ha barnen hemma. Imorn har vi sovmorgon!! Vi har tagit helg. Å så ska vi ha en pyjamasdag så länge vi känner för det. Vi ha inget planerat och det är skönt!! Jag måste bara till Apoteket och hämta piller men det kan jag göra på kvällen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥