torsdag 17 februari 2011

TRÄNINGSNARKOMAN

Jag är knäpp, jag är galen och jag är ..... Ja, nu har jag tränat igen!! Gör jag inget annat? Tänk om jag kunde tjäna lite pengar samtidigt... Istället blir det svett... Idag har det blivit 2 timmar totalt. 1,4 mil i ca 7.0 km/h. Gjort av med 1160 kalorier. Tänk va jag ska smygäta godis ikväll ;-) Smyga för vem? Mig själv? Förmodligen!!

Nu blir det en 3e dusch för idag. Jag ska smörja in mig i olivolja medans jag tvättar håret. Huden torkar väl ut snart. Fast jag dricker ju hur mkt vatten som helst så lite borde det väl jämna ut sig!?

Jag längtar efter mina pyjamasbyxor. Sen ska det bli skönt att lägga sig ikväll för nu är det nystädat där inne och vädrat och elementet på minusgrader (typ) så svalt och skönt.

Jag gick ju runt här i lodiskläder innan och städade när det knackade på dörren. Håret på sne, osminkad och inga linser i heller. Jag vet inte varför, men automatiskt hör jag sämre med när jag inte "ser"... Men han fick ju tala om vad han hette, yrke och ärendet igen, när han skulle gå...

5 kommentarer:

  1. precis! ta o jobba i stället för de där jädra tränandet!

    SvaraRadera
  2. Haha du är rolig du S.M du kan ju iaf skriva dina initialer ;-) Annars hjälper jag dig gärna.

    SvaraRadera
  3. Det verkar vara farligt med motion!
    Flera av mina bekanta har GÅTT och blivit sjuka!
    AH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥