söndag 27 februari 2011

GOTT Å FÅ SOVA

Det ser ju regn-grått-trist ute. Å så blåser det och blir ännu kallare. Det va skönt med en lång sovmorgon!! Nu har jag sovit timmar som blir över för nästa vecka med :-) För när barnen är här, då sover vi inte bort tiden!! Som det lät då...

Jag har iaf hunnit med frukost och en skrubbdusch. Vi ska ut och kasta burkar, glas och skräp. Eller, vi och vi... Joppe ska, jag ska köpa nässpray och sola under tiden.

Igår ringde hans telefon för jämnan så jag pendlade mellan soffan och köksbordet igår. Jag slukade en cola och nästan en hel godisskål.... + chips... Så nu är det slut på godisätandet tills...ikväll... Jag måste ju äta upp det sista så jag inte går och småäter hela veckan. Jag behöver nig få bort mitt sockerberoende. Ne, jag är inte beroende, men det är jävligt gott!!! Mmmm, massa E-nummer, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥