onsdag 16 februari 2011

GAAAH

Usch, jag är alldeles trött och tom. Jag fick panik över att tiden inte räcker till. Kaoset spred sig uppe i huvudet!! Fattar inte hur jag ska hinna och orka allt...
Jag ska börja med tiden imorn, jag satte klockan på 6.45 så hinner jag upp och göra en hel del innan barnen behöver upp. Å när jag skjussar de till dagis kan jag bocka av lite ärenden på vägen. Så hinner jag trycka in en träning innan jag ska möta upp en vän på Ikea. Det tryckte jag in så jag hämtar barnen direkt efter. Jag blir ju helt slut bara jag tänker på det. Men SEN när jag hämtat barnen, då har jag gjort mina saker och vi kan ta det lugnt. Jag få bara komma ihåg att ta en korv på Ikea så jag inte behöver laga mat DIREKT vi kommer innanför dörren...

Sen är det alla kalas som ska fixas med... Inbjudningskort ska ut till barnkalaset bl.a. Jag sliter snart mitt hår... Bäst att sova!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥