måndag 28 februari 2011

ÄCKLIGT ATT TRÄNA?

Jag har kommit fram till två helt meningslösa saker när jag tränade...

1: Det va helt meningslöst att torka golven innan idag för när jag hade tränat och tog av mig skorna i hallen så blev det ju äckliga fotspår på golvet...

2: Ät inte frukost innan duschen för att vänta på att svettas klart. Äta frukost till fotsvett är ingen höjdare!!

Det va de de, jag lär mig alltid nåt haha ;-)

Det ha hänt nåt med tvn, den bara brusar. Precis som när man sprängt högtalaren... Hoppas bara det är nån av alla förbannade kablar som strular. Fattar inte hur det kan vara så många kablar till EN tv... ja, å en dvd, en blueray, stereo, förstärkare, x-box, wii och en video med då ju..... Men ändå!!

Nu har jag intagit den här:
Det va inte dumt!! Nu ska jag påbörja potatisgratängen innan jag ska hämta barnen. Snart, snart är dom här :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥