måndag 31 januari 2011

VILA!?!? VAD ÄR DET??

M, just det, vila va det ja... Jag hämtade in posten och konstaterade att det mest va blaha blaha. Så jag tog på mig gympadojorna och begav mig ut på en powerwalk!! Gick en rask runda men det va inget skönt väder precis, det snöar ju...

Sen satte jag mig och kollade igenom ams.se och hittade ett jobb som jag har sökt nu. Men det va ju att börja rota efter ett kort som jag skulle ha, men det va ju lättare sagt än gjort. Ringde en vän som har samma kort men det va inte till nån hjälp. Men nu är iaf jobbet sökt!! Jag hittade ett till men det får jag kolla närmare på imorn för nu ska jag bege mig ut igen. Jag ska hämta barnen!!! Äntligen :-) Sen ikväll kommer matkassarna igen. Men jag har förberedd mat till barnen ifall kassarna kommer för sent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥