tisdag 11 januari 2011

VÅRDCENTRALEN

Jag va inne på vårdcentralen en hel timme. Han jag hade idag va riktigt kanon!! Han kollade allt, han lyssnade och ställde "rätt" frågor. Han brydde sig och tog sig tid. Gick och diskuterade med en äldre ett par ggr och fick hjälp med sina egna frågor. Jag är nöjd!! Över förväntan.
Han kollade reflexer, reumatiska saker, leder, lyssnade på hjärtat och där stannade han ett tag och trodde först han hörde blåsljud men som tur va så va det inte det. Han frågade hur jag MÅR och det är fan ingen doktor som gjort förut!! Han ska iaf skicka en remiss på skiktröntgen av hjärnan. Sen ska jag prata med en kurator.
Jag fick ta blodprover, 4 rör. De skulle kolla lite allt möjligt. Så om 3 dagar får jag svar.
När jag kom hem fick jag en remiss till ögonläkaren. Redan?? Jag va ju där igår. Det va snabba ryck!!

Nu ska jag halka iväg och möta Joppe. Sen laga lite köttfärsås. Måste äta innan simningen!!

4 kommentarer:

  1. Bra! Var du på vanliga vårdcentralen eller den andra vid Gotthards?

    SvaraRadera
  2. Jag va på vanliga vårdcentralen och jag har aldrig varit så nöjd som idag!! Idag gick inte besöket på tid, som det brukar kännas att det gör. Jag ska skriva ner hans namn och begära samma läkare nästa gång vi är sjuka.

    SvaraRadera
  3. Så att man undrar vem det var som var så bra?

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥