lördag 29 januari 2011

SOFFLÄGE

Eftermiddagen gick åt till att baka kärleksmums, göra älgstek, spela kort. Vi va borta hos ett par kompisar som köpt hus precis. Jag ville se hur det ser ut innan de börjar riva och greja i det. Men det hann jag ju inte... en annan av deras kompisar hade kommit dit nån timme innan och han ha lite svårt att se jobb, utan att hugga i!! Så han hade börjat slå ut väggar och härja runt. Men jag tror det blir jättefint när de är klara :-)

Godissuget slog in så vi åkte inom Willys och köpte chips och smågodis. Mmmm va gott!! Jag va lite sugen på Granada innan med, några kusiner skulle dit. Men det får va. Jag ligger i soffan och käkar gottis istället ;-) Soffläget är intaget och här kommer jag stanna. Jag hittade Becken jag letade efter igår, Hämndens pris, så den ska jag se sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥