tisdag 11 januari 2011

SLUT I KROPP OCH KNOPP

Nu är jag helt slut!! Jag simmade 1 timme utan paus, jag är rätt stolt :-) Jag gjorde en enkel sallad som jag åt nu till "Bygglov". Jag hoppas hoppas att jag kommer sova gott inatt. Idag har varit en jobbig gråt-dag så jag känner att jag verkligen behöver sova!! Imorn är det ju jobb igen så jag behöver va på lite bättre humör än idag. Men nu har jag sagt till mig själv att torsdag är en TOM dag!! Den är blank i kalendern och ska så förbli!!! Det kan hända att det blir simning på kvällen men det är ju bara bra :-)
Jag som behöver städa, vill hälsa på farmor mm. Men tyvärr. Städa får jag göra fredag eftermiddag innan jag hämtar barnen. Farmor får jag hälsa på en annan dag. FÖR JAG - JAG SKA VILA!! Jag kanske borde stänga av telefonen med, men ne, där går gränsen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥