torsdag 27 januari 2011

NÖJD FÖR IDAG

Jag både dammade och dammsög innan och i helgen ska det bytas sängkläder. Simmat 1 timme och solat en liten stund har oxå hunnits med. Men nu ska jag inte göra många knop resten av dagen. Joppe kommer snart hem från Helsingborg, och ikväll är det ju Sveriges värsta bilförare så det måste jag se :-) Med tanke på det som har hänt senaste månaderna så kanske jag hade platsat där, jag med, haha ;-)

Jag käkar Marabou choklad, med kall röd mjölk, mmmmm va gott!!

Idag ha jag pratat med arbetsförmedlingen och de säger att det som doktorn vill, ska gå att ordna!! Så nu får jag vänta 1,5 vecka tills jag ska till honom igen. För jag måste ha ett läkarintyg då. Å det sa han ju sist att han va beredd på att ordna. Men jag får allt en klump i magen av det med...

Nehe, nu ska jag.... ja, va ska jag? Tömma diskmaskinen och plocka in tvätt eller lägga mig i soffan? Ikväll blir det tidig sänggång för imorn måste jag ju ställa klockan igen. Å imorn är det fredag, jihooo!! Å en helg där jag är barnledig och inte jobbar!! Kanske det blir fler såna, vem vet ;-)

Nu vet jag!! Jag ska lägga i en hårinpackning och smörja in mig. Det behövs efter bad och sol!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥