onsdag 12 januari 2011

KURATORN

Nu har kuratorn ringt!! Jag trodde det va jag som skulle ringa, men hon hade fått en lapp av doktorn. Skönt!! Nu är tid bokad och jag ser verkligen fram emot det!! Jag behöver ventilera, och få lite vägledning, det är lätt att köra fast. Men jag kommer va lika rädd för henne som för alla doktorer. Jag sa till doktorn igår att jag är rädd för läkarna som ska göra skiktröntgen. Då frågade han om jag va rädd för honom med, JAA svarade jag såklart!! Jag fattar inte varför de ska vara så läskiga!!

Tänk att jag blev erbjuden detta när Max föddes, snart 4 år sedan. Men då tackade jag nej. Vad skulle jag med en "prat-tant" till? Men nu vet jag bättre, är det åldern tro? Kan jag skylla på att jag håller på att bli gammal!?

Kuratorn kanske kan lätta på min huvudvärk!? Jag tar ju aldrig Alvedon för jag tror inte att det biter på denna huvudvärk. Jag fick ju massa piller för huvudvärk i somras... Men den finns ju kvar. Molande huvudvärk.

Nehe nu ska jag iväg o simma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥